Obchodování s díly - jak vypadá v různých částech světa?
Každá země je charakterizována různými stupni vývoje, s různými zvyky řízenými historií. To se odráží v oblasti kultury, vědy, ekonomiky a obchodu. V minulosti byl obchod závislá na geografických podmínkách - státy s přístupem k moři nebo velké řeky měly výhodu nad ostatními. Využití přírodních sil zrychlilo dopravu a rozšířilo územní schopnosti potenciálních transakcí. S rozvojem technologie a dopravy lidé byli schopni "předběhnout" přírodu. Koně nebo říční doprava byla nahrazena poštovními službami. Byly tam auta, letadla nebo dokonce drtiče. Zaměřme se však na automobilový průmysl. Jak to vypadá dnes, když prodáváte automobilové díly v různých částech světa?
Afrika
Je to nejméně rozvinutý kontinent z hlediska obchodu a technologie. Jedná se o velmi velký trh pro použité díly - je snadnější najít z nových a originálních dílů. Výrobci automobilů zřídkakdy investují do salonů novými automobily. Pokud v rozvinutějších zemích, jako je Egypt, Jižní Afrika a Tunisko. Co vypadá tradiční africký obchod s díly? Jedná se obvykle o jednu osobu. "Majitel obchodu" je prodejcem i dodavatelem. Prodej se uskutečňuje na stánku nebo na speciálně určeném pozemku. Obvykle se omezuje na přímý prodej bez přepravy.
Vedle hotovosti je možnost obchodování. Můžete nahradit například potraviny se zlomenými částmi vašeho vozidla. Produktová řada se velmi často nachází přímo před domem prodejce. Obchodování s autopříslušenstvím pevně udržuje vysokou společenskou pozici. Mohou si ve větších městech dovolit bohatějších měst nebo středních podnikatelů. Je však důležité si uvědomit, že vše závisí na konkrétním stavu. V Egyptě vypadá prodej odlišně než v Etiopii nebo Madagaskaru.
Klein-Azië
V této oblasti obchody vypadají velmi podobně. Vlastník obchodu má reprezentativní funkci. Oblečení v obleku, košili a výrazné dlouhé kravatě přivítá potenciální zákazníky již na prahu svého obchodu. Obklopen velkým množstvím částí na místě, s různými čepičkami, těsněními a šrouby, je doporučována kvalita výrobků. Výsledkem je, že zákazník mimo potřebné části bere s sebou ještě několik dalších gadgetů. Je také třeba poznamenat, že žádná země ve světě Ford Transit není v této části světa uctívána. Chrome zrcadla? Nízká suspenze? Vlastní alu kola? Plyšová sedadla? Desítky světel na těle vozidla? V Turecku jsou takové věci obyčejný chléb. Kromě toho se většina dílů vyrábí v této části světa, takže je zde obrovský počet náhradních dílů a příslušenství. Volba je téměř tak velká jako náš obchod! Nákup v této oblasti - Nezapomeňte na vyjednávání. Ceny na regálech obchodů jsou často předražené a prodejci jsou dobře vyškoleni při jednáních! Pro některé může být nedostatek vyjednávání považován za přestupek!
Centraal Europa
Stacionární prodej v tomto regionu pomalu ztrácí význam. Díky Evropské unii a schengenskému prostoru ztratily hranice jejich význam. To usnadňuje cestování a podnikání. Společnosti z tohoto regionu proto často rozšiřují svou činnost a územní působnost na celou Evropu nebo alespoň na celou Evropskou unii. Nejlepším příkladem je Transit Center. Během času došlo k pokroku - kromě stacionárních prodejů se také rozvíjel prodej pošty. Malý obchod byl nahrazen velkým časopisem. Jednoduché webové stránky byly nahrazeny rozsáhlým internetovým obchodem. Přístup k zákazníkovi je profesionální a rychlý. Klient má zájem rychle přijmout objednávky, odeslat zboží a rychle doručit. Roky praxe dokázaly minimalizovat rozpětí chyb na nulu a optimalizovat samotný nákupní proces. Internet je největší konkurencí, protože existuje největší výběr částí. Nabízené ceny musí být velmi konkurenceschopné - nejlevnější. Společnosti v tomto regionu, které mají být na trhu, také sdružují vlastníky automobilů v sociálních médiích, on-line fórech nebo na různých typech shromáždění.
Samozřejmě - každý obchod se liší od sebe, každý stát je rozvíjen v jiné míře - takže text je zjednodušení. Prosím, zacházejte s ním s obilím soli (s výjimkou části o Transit Center). |