prodej@transitcenter.cz
Hlavní stránka
Košík
Přihlásit se
Internetový obchod s autodíly pro dodávky
All
Ford
Fiat
Iveco
Renault
Peugeot
Citroen
Opel
Nissan
Mercedes
Volkswagen
Hledat
FORD
Transit MK8 2014 -
Transit MK7 2006 - 2013
Transit MK6 2000 - 2006
Transit MK5 1994 - 2000
Transit MK4 1991 - 1994
Transit MK3 1986 - 1991
Transit MK2 1978 - 1985
Connect MK1
Connect MK2
Custom 2012 -
Courier 2014 -
Fiat
Fiat Ducato 2006
Fiat Ducato 1994-2006
Peugeot
Peugeot Boxer 2006
Peugeot Boxer 1994-2006
Citroen
Citroen Jumper 2006
Citroen Jumper 1994-2006
Renault
Renault Master 2010-2019
Renault Master 1997-2010
Opel
Opel Movano 2010
Opel Movano 1997-2010
Iveco
Iveco Daily 2014
Iveco Daily 2006-2014
Iveco Daily 1996-2006
Nissan
Nissan Interstar
Nissan NV400
Volkswagen
Volkswagen Crafter 2016
Volkswagen Crafter 2006-2016
Mercedes
Mercedes Sprinter 2018
Mercedes Sprinter 2006-2018
Mercedes Sprinter 1995-2006
Prodejna
Fiat Ducato
Fiat Ducato 2006
Chlazení motoru
Chlazení motoru
V sekci chlazení motoru Fiat Ducato 2006 jsou součásti zajišťující správnou teplotu motoru ve Fiat Ducato III, včetně chladičů a termostatů.
V sekci chlazení motoru Fiat Ducato 2006 jsou součásti zajišťující správnou teplotu motoru ve Fiat Ducato III, včetně chladičů a termostatů. Optimální provozní teplota motoru Fiat Ducato 2014 je mezi 90 a 100 ° C. Aby byla udržena, musí být funkční všechny součásti chladicího systému. Přehřátí motoru může vést k vážným poruchám, proto je nezbytná pravidelná kontrola chladicího systému.
Chladicí systém Fiat Ducato 3 zahrnuje následující součásti: chladič, mezichladič, termostat, ventilátor chladiče, vodní čerpadlo a další. Pro motor Multijet je nebezpečné nejen přehřátí, ale také dlouhodobý provoz při nízkých teplotách. Příliš nízká provozní teplota motoru má za následek nadměrné emise výfukových plynů, které se ukládají ve válcích ve formě usazenin uhlíku. Motorový olej při příliš nízkých teplotách ztrácí své mazací vlastnosti, což vede k zadření motoru a turbíny.
Chladicí kapalina v chladicím systému Fiat Ducato, vyráběná od roku 2006, je v nepřetržitém oběhu. Je důležité, aby byl chladicí systém těsný. Pravidelně kontrolujte těsnost chladicího systému, protože poruchy mohou vést k nedostatečnému odvodu tepla z bloku motoru. Nejdůležitějším prvkem chladicího systému v dodávce Fiat Ducato III je vodní čerpadlo, které čerpá chladicí kapalinu směrem k bloku motoru. Teplota je regulována termostatem. Posledním prvkem chladicího systému je chladič, který spolu s ventilátorem snižuje teplotu chladicí kapaliny, aby mohla být znovu čerpána přes blok motoru.
Intercooler je u motorů Multijet velmi důležitý. Jeho úkolem je ochlazovat vzduch proudící do motoru. Tím je zajištěn vyšší výkon motoru a nižší spotřeba paliva. Mezichladič vznětových motorů Fiat Ducato 2006 je umístěn mezi turbodmychadlem a motorem.
Náš obchod nabízí nejkvalitnější náhradní díly pro chladicí systém, abychom našim zákazníkům poskytli efektivní chladicí systém v modelu Ducato vyráběném od roku 2006 a ve verzi po faceliftu od roku 2014.
Stav
Vše
nový
použitý
Snímek výrobku
Název produktu-
Cena
Kup ted
Vodní čerpadlo Fiat Ducato 2.2
1260Kč
Do košíku
Do košíku
Stránek:
1
Zobrazit od
1
po
1
(z
1
položek)
Informace
Cena dodání
Platby
Používání servisu
Kontakt
Košík
0 předmětů