Your browser does not support JavaScript!


Citroen Jumper skutečný příběh

Citroën je v současné době jedním z pěti nejoblíbenějších výrobců dodávkových vozů v Evropě. Přestože je vozidlo založeno na stejném designu jako konkurenční značky, Citroën Jumper má několik vlastních prvků, které mu dodávají individuální charakter. To právě tyto faktory přispívají k dobrým prodejním výsledkům. Zvláštní pozornost si zaslouží inovativní design exteriéru. Ve Velké Británii je Jumper známý jako Relay.

První modely užitkových vozidel značky Citroën se objevily na trhu v meziválečném období. Již v roce 1928 společnost vyrobila Citroën C4 VAN, který má však s modelem C4, jaký známe dnes velmi málo společného. Byl však vybaven velkým vestavěným kufrem, který umožňoval přepravu různých druhů zboží. Citroën byl jednou z prvních značek na světě, která vyšla vstříc potřebám společností, které potřebovaly optimální nákladový prostor. Vozidlo bylo poháněno 9-litrovým motorem. C4 van byl k dispozici v 17 různých verzích, umožňujících přepravu zboží až do 1200 kilogramů. V roce 1939 společnost uvedla na trh model TUB/TUC, který se stal předchůdcem dalšího modelu H van.

V roce 1947 debutoval na evropském trhu Citroën H van s pohonem předních kol. Bylo to nové řešení, které bylo později přijato v celosvětovém měřítku. H van se setkal s velkým uznáním a dodnes se můžete setkat s opravenými, funkčními exempláři tohoto vozidla. V dalších desetiletích uvedl Citroën na trh další varianty užitkových vozidel – Citroën Type 23 s nosností 1500 kg, nebo 2CV MINI-VAN, kterého se prodalo 1.2 milionu exemplářů. Největším průlomem však bylo zavedení velkoprostorového Citroënu Jumper, který na stálo zabydlel v nabídce Citroënu.

Ritorna alla storia Citroen Jumper I ->
 
Uveďte klíčové slovo
Pokročilé vyhledávání
Transit Center in Europe