prodej@transitcenter.cz
Hlavní stránka
Košík
Přihlásit se
Internetový obchod s autodíly pro dodávky
All
Ford
Fiat
Iveco
Renault
Peugeot
Citroen
Opel
Nissan
Mercedes
Volkswagen
Hledat
FORD
Transit MK8 2014 -
Transit MK7 2006 - 2013
Transit MK6 2000 - 2006
Transit MK5 1994 - 2000
Transit MK4 1991 - 1994
Transit MK3 1986 - 1991
Transit MK2 1978 - 1985
Connect MK1
Connect MK2
Custom 2012 -
Courier 2014 -
Fiat
Fiat Ducato 2006
Fiat Ducato 1994-2006
Peugeot
Peugeot Boxer 2006
Peugeot Boxer 1994-2006
Citroen
Citroen Jumper 2006
Citroen Jumper 1994-2006
Renault
Renault Master 2010-2019
Renault Master 1997-2010
Opel
Opel Movano 2010
Opel Movano 1997-2010
Iveco
Iveco Daily 2014
Iveco Daily 2006-2014
Iveco Daily 1996-2006
Nissan
Nissan Interstar
Nissan NV400
Volkswagen
Volkswagen Crafter 2016
Volkswagen Crafter 2006-2016
Mercedes
Mercedes Sprinter 2018
Mercedes Sprinter 2006-2018
Mercedes Sprinter 1995-2006
Prodejna
Iveco Daily
Iveco Daily 2006-2014
Pohonná soustava
Pohonná soustava
Pohonná soustava Iveco Daily 2006 spojku, středové ložisko kloubového hřídele
Pohonná soustava Iveco Daily IV se skládá ze všech částí, které jsou navrženy k přenosu točivého momentu z motoru na kola dodávky. Hned za motorem je hnací ústrojí nejdůležitějším systémem, díky kterému se Iveco Daily může pohybovat. Na části hnacího systému působí velmi velké síly, proto musí být materiály použité k jejich výrobě nejvyšší kvality. Čtvrtá generace Iveco Daily je standardně vybavena pohonem zadních kol (RWD). V roce 2007 představilo Iveco ve spolupráci se značkou SCAM Daily Daily s pohonem všech kol (AWD). Vozidla s tímto hnacím ústrojím se používají mimo jiné jako hasičské vozy, obytné vozy, policejní dodávky nebo jiná vozidla pro zvláštní úkoly.
Hnací hřídel, podpora kloubového hřídele Iveco Daily 2011
Hnací hřídel je dlouhý přímý hřídel s kardanovými klouby, který přenáší točivý moment z převodovky na hnanou nápravu. Ve verzi s pohonem 4x4 je za převodovkou převodovka s redukcí přenosu a středovým diferenciálem. Jeho úkolem je rozdělit pohon na dva vrtulové hřídele, z nichž jeden pohání zadní nápravu a druhý přední nápravu. Aby nedocházelo k vážným poruchám, má středový diferenciál, který funguje stejně jako diferenciál nápravy. K odlehčení hnacího hřídele se používají středová ložiska kloubového hřídele. Možná bude nutné vyměnit ložiska hřídele u dodávek s velkým počtem kilometrů, protože se jejich ložiska časem opotřebovávají. Univerzální klouby na obou koncích hřídele umožňují práci pod různými úhly. Je nutné pravidelně kontrolovat, zda na kardanových kloubech nejsou nějaké uvolněné části. Pokud je některý z konců hřídele znatelně volný, vyměňte U-kloub.
Kloubové hřídele a hnací hřídele Iveco Daily IV
Konečnými částmi hnacího systému jsou hnací hřídele a hnací klouby. Tyto části jsou umístěny za diferenciálem a přenášejí energii na kola. V případě, že na hnací hřídele působí příliš velké síly, mohou se tyto hřídele zlomit. Poškozený hnací hřídel nepřenáší pohon na kolo a brání další jízdě.
Kategorie hnacího ústrojí pro Iveco Daily 2006 zahrnuje také díly, jako je uchycení převodovky, lanko řazení, čerpadlo spojky, pomocný válec, ložiska a mnoho dalších. Pokud náhradní díl, který potřebujete, není v naší nabídce, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení. Poradci vám pomohou vybrat náhradní díl, který potřebujete pro svůj dodávkový vůz.
Stav
Vše
nový
použitý
Snímek výrobku
Název produktu-
Cena
Kup ted
Kardanové ložisko 40mm Iveco Daily 2014 Trateo
787Kč
Do košíku
Do košíku
Stránek:
1
Zobrazit od
1
po
1
(z
1
položek)
Informace
Cena dodání
Platby
Používání servisu
Kontakt
Košík
0 předmětů
Nejprodávanější
Kardanové ložisko 40mm Iveco Daily 2014 Trateo