Your browser does not support JavaScript!


Renault Trafic I - Technické údaje

Renault Trafic I (1980–2001) byl spolehlivý a všestranný lehký užitkový vůz, vhodný pro širokou škálu přepravních potřeb. Nabízel různé motorizace, včetně benzinových i naftových verzí, a více konfigurací karoserie. Trafic I byl dostupný ve verzích s krátkým i dlouhým rozvorem a se standardní i zvýšenou střechou. Přední pohon byl standardní možností, zadní pohon byl dostupný pro vyšší nosnost.

Renault Trafic I - Rozměry

A - benzin, B - diesel

Renault Trafic I L1H1

Rozměry Renault Trafic 1985

Renault Trafic I L1H2

Rozměry Renault Trafic I

Renault Trafic I L2H2

Rozměry Renault Trafic 1980

Rám Renault Trafic I

Rozměry Renault Trafic 1982

Možnosti motorů

Renault Trafic I (1980–2001) byl k dispozici s různými motory. Patřily sem benzinové i naftové jednotky, atmosférické i přeplňované. Konfigurace motorů byly následující:

  • 1.6L Benzín (1980–1990): 72 k při 5 500 ot./min, 115 Nm při 3 500 ot./min
  • 1.9L Diesel (1980–1994): 55 k při 4 000 ot./min, 106 Nm při 2 000 ot./min
  • 1.9L Turbo Diesel (1989–2001): 80 k při 4 200 ot./min, 140 Nm při 2 000 ot./min
  • 2.0L Benzín (1985–1990): 92 k při 5 500 ot./min, 140 Nm při 3 500 ot./min
  • 2.1L Diesel (1985–1991): 63 k při 4 000 ot./min, 118 Nm při 2 000 ot./min
  • 2.1L Turbo Diesel (1989–2001): 91 k při 4 500 ot./min, 160 Nm při 2 500 ot./min
  • 2.4L Diesel (1985–1991): 71 k při 4 000 ot./min, 124 Nm při 2 200 ot./min

Nosnost a objem nákladového prostoru

Renault Trafic I byl nabízen v různých konfiguracích karoserie a velikostech, s rozdílnou nosností podle modelu a typu motoru. Dostupné verze byly:

  • L1H1 (Krátký rozvor, standardní střecha): Až 800 kg nosnosti
  • L1H2 (Krátký rozvor, zvýšená střecha): Až 1 000 kg nosnosti
  • L2H1 (Dlouhý rozvor, standardní střecha): Až 1 000 kg nosnosti
  • L2H2 (Dlouhý rozvor, zvýšená střecha): Až 1 200 kg nosnosti

Převodovka a možnosti pohonu

Renault Trafic I byl dostupný s pohonem předních nebo zadních kol v závislosti na modelu a použití. Možnosti převodovky zahrnovaly manuální převodovky se 4 nebo 5 stupni. V této generaci modelu Renault Trafic nebyla nabízena automatická převodovka.

  • Pohon předních kol: Standardní u většiny modelů L1H1 a L2H1
  • Pohon zadních kol: K dispozici u vybraných modelů L2H2 pro vyšší nosnost
  • Možnosti převodovky: 4stupňová manuální, 5stupňová manuální

Interiér a komfort

Renault Trafic I nabízel řadu prvků interiéru pro zvýšení pohodlí řidiče a cestujících v závislosti na výbavě:

  • Sedadlo řidiče: Nastavitelné, s vysokým opěradlem pro lepší pohodlí
  • Sedadla pro cestující: K dispozici v různých konfiguracích, včetně lavic až pro 9 osob ve verzi minibus
  • Vybavení kabiny: Ve vyšších výbavách dostupná klimatizace, centrální zamykání a vylepšené audio systémy

Bezpečnostní prvky

Ranější modely Renault Trafic I byly vybaveny základními bezpečnostními prvky. V průběhu výroby však byly přidávány další bezpečnostní prvky:

  • Brzdový systém: Kotoučové brzdy vpředu a bubnové brzdy vzadu
  • Bezpečnostní pásy: Standardní přední pásy, pozdější verze s vylepšenými systémy
  • Volitelná bezpečnostní výbava: Airbagy a ABS byly zavedeny u modelů po roce 1994
 
Uveďte klíčové slovo
Pokročilé vyhledávání
Transit Center in Europe